Korv!

Ni vill ha mer och det gläder hela mig! Just nu är jag utfattig och det är ju rätt ledsamt. Jag har 13 kronor på mitt konto.
  Jag har slitit som ett djur hela dagen, lägenheten ser ut som ett bombnedslag och jag fick just ett samtal om att ägarinnan till "våra" soffor (hyr mödlerat i andra hand) skall komma och hämta dem imorgon...! Så jag känner väl att jag mår sådär. Till råga på allt så ställde de in en tunnelbana för mig när jag skulle hem och jag fällde en patetisk tår för det.
  Idag har jag stått i Lustiga Fotot hela dagen, kört två upplärningar. Det var bannemig sjukt kul! Men det bästa som hände på hela dagen, utan tvekan, var när jag upptäckte en bild på en liten knodd som satt lite för långt upp på mattan (ni vet, flygande mattan i slutet av Lustiga Huset). Mattan blåste upp och täckte hela hennes lilla späda kropp, allt som syntes var en arm som stack fram och krampaktigt höll tag om mattan. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAH SHIT vad läskigt det måste ha varit. Hon var så ägd och jag var tvungen att printa den och ha som skylt-ex.
  I söndags hade vi ca 13 000 besökare. Jag stod i fish 'n' chips och jag tror då fan att varenda besökare köpte TVÅ fish 'n' chips VAR. Det var 41 000 i kassan, säger jag bara. Några intressanta grejer som hände: Växeln tog slut, läskmaskinen gick sönder, kassan gick sönder och kvittomaskinen gick sönder. Ett tag stod jag och skötte kassan manuellt (sålde för 9 000 bara då), skickade över alla gäster till sockervadden mitt emot för att hämta läsk samt skrev handskrivna kvitton. Spännande, ja!
  Sen hade vi kickoff i måndags. Jag åkte insane 4 gånger, popen 7 gånger, åt två sockervadd, en strut popcorn, en pizzaslice och en nachos. Sen drack jag fem öl varav jag betalade två själv. Min områdeschef var tvungen att köpa en öl till mig för att jag inte fick igenom mitt kortköp. Hehe. Sen åkte jag gratistaxi hem för en kram. Fattar ni det? Chauffören körde mig och Heddan hem för en kram! Hah.
  Det har faktiskt inte hänt så mycket mer spännande sen, det var något lustigt jag kom att tänka på häromdagen men sen töntade jag bort det. Synd!
  Hörs snart igen!
  Sincerely yours

Kommentarer
Postat av: AmöbaBoy

Det är konstigt att du tycker att råa tomater smakar kräks, men gärna äter tillagade. Vad menar du med tillagade förresten? Typ grillade tomater? Såna slappa, ugnstomater som man får på oxfilépizzan om man inte är lite vaken och bokar av dem? För såna smakar ju spya på riktigt. Tycker jag då.



Men jag har ju varit på konferens över natten och är lite skör idag. Det fanns en bastu full med öl, och ett biljardbord i miniformat. Det blev lite sent. Kanske är jag omdömeslös och gör en höna av en tomat i frågan ovan. Men jag tvivlar.

2009-05-27 @ 18:25:02
URL: http://amobaboy.blogspot.com
Postat av: AmöbaBoy

Kan du skriva ett inlägg om hur Insane är att åka? Har en kompis som skulle vilja testa den, men är lite rädd.

2009-06-02 @ 15:49:54
URL: http://amobaboy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0