Herre, min je!

Jag har upptäckt något jag gillar, en sisådär åtta år efter alla andra: CDON.com! Jag beställde nyss tre skivor därifrån - jisses vad smidigt det är! Kommer de fram i hyfsad tid är det ju t o m ultimat. Fantastiskt! (Brukar de leverera grejerna i tid, ni som har beställt därifrån?) Jag beställde Kaiser chiefs album, det blev långt mer än hälften så billigt som på åhléns. Jävla åhléns.
  Snart drar Grönan-shäslongen igång igen! Det kommer bli så jävla grymt. Jag minns förra kickoffen; det var precis när det började bli vårvarmt, så jag hoppas att det är en vår-milstolpe att se fram emot i år igen.

Kommentarer
Postat av: Emil

Du borde ha fått grejerna redan. CDON är väldigt bra på snabba leveranser enligt min erfarenhet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0