You might as well face it, you're addicted to drugs

Igår bröt jag ihop en sväng på jobbet.
  Jag var tvungen att nära på springa mellan ett gäng och ett annat, samtidigt som vi fick stressa ihjäl för att hinna med gäng nr. 2 eftersom de ville åka karusell och 5-kampa OCH dricka öl länge, och då blir det tight med 2,5 h ftersom det var NRJ in the park och en sjuk mängd folk i parken. Vi var tvugna att tränga oss före i flera köer för att hinna osv osv och Hanna vi ägde, och sen när jag efter detta skulle ränna rätt in i Pyramiden (sjukt busy spel) och ta över utan att få så mycket som en liten paus så brast det helt enkelt och jag fick ta en spontan 20-minutare och så.
  Sen fick jag skjuts hem av en ordningsvakt på jobbet men vi cruisade runt lite först och jag fick se hans verkstad där han mekar med bilar och sen käkade vi på donken. Sen sov jag i 12 timmar och idag har jag städat och städat och vilat en smula och snart ska jag städa lite till. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0