Tjääna!

Jag kan börja detta inläg med ett skryt: Jag blev en av the employees of the month för maj! Jag var en av de 10 bästa som jobbade på hela tivolit! Jag hade bara grymt kul hela månaden, så det kändes som en fin liten bonus. Jag älskar mitt jobb.
  Ja, jag får göra allt möjligt kul. Leda fulla femkampare genom tivolit på nya äventyr, Trycka på "start"-knappen i radiobilarna (de ska köra upp mig där snart, tjuhu!!), snurra sugar-wädd, slänga ihop en langos, fish'n'chips, thai-käk, springa ärenden åt löparna, charma gästerna i foto, butik och spel såklart samt peppa nykomlingar. Det känns awesome! Jag har the time of my life men det ska ändå bli lite skönt med semester snart. Lite.
  Jag ska till Kobenhavn snart med Andrea och Siri, det ska bli så in i helvete roligt. Vi ska bara gå på Tivoli och åka ut på landsbygden och vara barnsliga. Det blir ju faktiskt ingen sup-resa; Siri är tolv och Andrea gravid, men det kan ju jag behöva då det blir en del fezt i samband med jobbet helt enkelt.

  Idag gjorde jag slag i saken och skickade ett MySpace-mail till en person jag behövde konfrontera. Det var fegt, men MySpace har varit vår källa till kommunikation och det fanns inte en chans att jag hade vågat ringa och då hade han nog inte heller vågat svara. Det känns i alla fall som ett steg i rätt riktning för han har inte varit snäll mot mig och jag har betett mig underligt tillbaka. Nu har vi inte hörts och jag tror att han har försökt avsluta vår vänskap med tystnad men så lätt kommer han inte undan. Jag är en bra människa och jag förtjänar att bli bemött med respekt. Sådeså.

Annars har jag inget roligt att förtälja! Har en ledig dag och har spenderat den i soffan med pyjamas framför E!, så jag känner mig ganska oinspirerad. Haha. Jag lovar att återkomma med klurigheter när jag är lite piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0