Smygreklam!

Jag bara måste ge fem tummar upp av fem möjliga till sconesmixen från... kungsörnen? som jag tillredde igår! Sconesen blev perfekta och jag hade som ett litet café här hemma både igår och idag. Smashing! Scones is the shit!
  Jag mår bra nu, var värd när mammas jobb 5-kampade idag och det var grymt kul :) har överlag haft en grym dag. Det har gått smidigt på grönan trots långa köer.
  Jag har ordnat boende i Götet nu också! Det var inga större problem faktiskt. Så det här blir en grym resa tror jag!
  Jag har hittat en massa bra gammal svensk skit som jag pumpar på spotify nu! Ted Gärdestad, Tage D, Povel och Cornelis för att nämna några. Awesome. Spotify är skiten!
  Det blir inga vidare roliga inlägg när jag mår bra, jag vet, men jag antar att tanken kanske lugnar er något.
  Puss, nu ska jag sussa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0