Dagens dagens

Dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=iha-OiT-CP0 (närmare bestämt find my baby med Moby)
Dagens kväll: Spenderades med att dricka whisky och äta nudlar tillsammans med Josefin, kikandes på Skenet Bedrar och Alfie. Smashingly lovely! Jag vill ha mer tid med mina vänner.
Jag saknar er och ni vet vilka ni är. Thea t ex, jag vill att du kommer hem till mig så tittar vi på G och äter mina popcorn med massa smör.
Bla bla bla jag ska fortsätta lyssna på Moby och dricka lite whisky och känna mig ball.
Det är bra jävla whisky. Skotsk Single Malt Bowmore med två droppar vatten i. Bränns skönt ända ner i magen och höjer humöret, bara lite. Mer än så blir det inte ikväll.
Heter det whisky eller whiskey? Skrev whiskey först men det ser ganska dumt ut va?
Hur är eran tisdagkväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0