Ja men hej, är det du igen?

Jag ber å det ödmjukaste om djursex (ursäkt) för det bristande antalet inlägg i min simlpa lilla blogg den senaste månaden. ANledningen är den, att jag har haft begränsade tillgångar till internet då jag varit utomlands och haft en killer time. Vill ni läsa mer om det, gå in på resdagboken och sök på carrodickson så ska ni få se på grejer.
  Vidare mår jag bra, smider planer för framtiden, och idag ska jag ut med Rakel, Ida, Sebbe, Erik och eventuellt också Roxanne. Ett härligt gammalt Rytmusgäng alltså, så det blir awesome!
  I övrigt så... ja... jobbar välan inte så mycket nu utom med skådespeleriet då, vilket är min enda inkomstkälla nu... det och barnvaktsjobb... tragiskt. Fast jag lever loppan ändå, tjoalhopp. Nä, nu är jag en tråkmåns mot stackars Rakel, så jag ska sluta med dessa ord.
  Tack för er uppmärksamhet
  Med varma, ödmjuka hälsningar
  Fröken Dickson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0