Dagens Sex...

Jag måste börja med lite regelbundna grejer här i bloggen, jag är ju så fruktansvärt dålig på det där. Jag häver ju bara ur mig en massa skit egentligen, men nu ska det bli ändring på det här, sörrni. Jag ska börja skriva opp en lista med sex saker varje dag. Idag blir det:
Sex saker som är töntiga med mig.
1. Jag har dålig blodcirkulation, och fryser därav om händer och fötter hela tiden.
2. Jag är en obotlig mamma- och pappagris (och storebrorgris också, för den delen).
3. Jag är snart 21 år och har inte minsta plan på att flytta hemifrån inom åtminstone ett år.
4. Jag gillar svensk film.
5. Jag har SL.se som startsida på datorn.
6. Jag tycker att det är jättespännande att träffa kändisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0