Annars då?

Annars är det bra. Jag har gått ut varje kväll sen i tisdags, ska ut ikväll och på söndag också. Vad händer med mig?
  Jag och min vän Andrea gjorde, i vår mening, asroliga filmer igår när vi satt hos henne och filmade med hennes lilla webbkamera. Ni får bli medlem i vår grupp på facebook; Sagan om Margit Estman, så får ni se vad det är all about.
  Jag SMS:ade med Australien i gårnatt. Matthew, närmare bestämt. Han skrev ett såntdär Alla Hjärtans Dag-SMS till mig, jag tackade men skällde på honom för att jag lät som ett sånt där SMS som man snor på nån site. Han skrev att det itne alls var så, jag trodde honom och skrev att jag saknade honom och han skrev "aaawh" och att han saknar mig också, och sen skrev han att antingen får jag hälsa på eller så ses vi när han flyttar till Berlin. Jag skrev att jag itne har råd att hälsa på, det är så dyrt att flyga. "I'm poor. I hate poor". Sådär, det ville ni säkert inte veta men nu blev det så ändå.
  "Carro, vad har du gjort den här vilda partyveckan då?"
 
Jo, tackar som frågar. I tisdags var jag på standup med Thea och Sille, vilket slutade med utgång till Anchor. I onsdags träffade jag Rakel och vi satte oss på Charles Dickens med Erik, Ida och hennes kille Kaj. I torsdags hade jag föreställning, och efter det gick vi på mingel på mosebacke med en massa filmare och skådisar osv. Jag hängde mest med en kille från teatergruppen och vi gjorde fnissande erkännanden och avslöjade en massa privata saker för varandra. I går träffade jag Älskade Ella och vi åt middag här hemma först, sen gick vi till Marie Laveu och tiggde till oss drinkar, jag drack inte ens upp min. Ikväll ska jag förstås hem till mormor, sen ska vi kusiner ut till Café Opera och imorgon ska vi ha middag här hemma med kompisar till mamma, sen ska jag förmodligen ut igen, till Café Opera denna gång också. Det är ju, som bekant, ett ställe som jag inte går till särdeles ofta, men det kan nog bli roligt. Har ju alltid kul med kussarna liksom.
  Så ser den ut, veckan som inte är klar än!
  Vad gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0