Jag vill vara speciell

Jag vill vara speciell. Det har alltid varit som en strävan för mig, att känna mig utvald, unik. Att sticka ut är för mig oerhört viktigt. Kan jag "knixa till det" så gör jag det. Hade jag fått ha caroline.dickseluring(at)blablabla.com (OBS! Blablabla är ett figurerat jävla företagsnamn, hör du det din jävla snoppkuk) som jobbmailadress hade jag haft det, även fast det skulle vara så fruktansvärt jobbigt att bokstavera om någon frågar.
  Jag har f ö ett sådant namn man alltid måste bokstavera, det finns krux lite här och var. Caroline Dickson heter jag. Med C i början och E på slutet i Caroline, och Dickson med ck och ett s. Ja, iallafall. Det här med speciell, va. Vill alla det? Vara speciella? Vill du det?
  Puss på fina sambo-roommate Joakim

Kommentarer
Postat av: tildat

DICKSOOOOOOON ! :D

2009-04-08 @ 12:41:57
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: harpa aka harry

jag vill va speciell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i sverige behöver jag iofs inte göra nåt speciellt för det.... mitt namn hjälper mig ganska mycket.. men vaddå sambo-roommate joakim??? var bor du nu???!!?!!?!?!??!

2009-04-12 @ 12:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0