Jag har precis handlat på nätet...

...tre heta kjolar från Asos blev det. En Rosa i fantastiskt fluffigt material med en rosett fram, en underbar paljettkreation i blått och svart samt ett svart tyll-monster som jag hoppas på att våga använda. Sammanlagt för alla tre blev det 234 spänn. Överkomligt, tycker jag. Särskilt som man är pank men i lite behov av nya kläder. Så kan det gå, nu ska jag shoppa en flarra billigt vin till mig och Jossan som vi ska smaska på! Over 'n' out.
PS. Fan, jag gillar det här med nätshopping. Spänningen i vardagen och så vidare.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo men alltså, jag har inte fått grejerna än. Och jag skulle fåt tdem idag, tycker jag. Så vi får se om de levererar i någorlunda tid, men det verkar inte vara några vidare avgifter eller så, inte vad jag har märkt iallafall!

2009-04-23 @ 13:46:35
URL: http://dixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0