Ja ja ja...

Fi fan.
Jossan fyllde år igår! Mitt lilla äppelskrott. 21 år och asgammal. Grattis <3
Vi gick först till TGI Fridays och drack en bärs. Sen drog vi till O-baren där ett band hade spelning. Det var förjävla kul! Träffade grabbarna i H.E.A.T vilket var skitroligt, för dem har man ju i princip inte sett sen vi gick gymnasiet (spillde lite JD och Cola på Eriks byxer bara, vilket kanske egentligen inte var så roligt för honom). Det blev lite Whiskeys och Cola ända tills jag drog vid ett för att hinna med tunnelbanan. Jag försökte mig även på en fylleringning, vilket lyckligtvis misslyckades eftersom att jag dels ringde fel, och på felringningen inte fick något svar. En JÄVLA tur det. Jag tackar min lyckliga stjärna. Nu måste jag bara fort komma på vad jag "ville" om han ringer upp mig och undrar vad fan jag ville honom klockan halv ett på en tisdag. Förslag?
Jag vaknade 5 min innan jag skulle gå till jobbet idag, PÅ sängen med jackan på mig. Så det sög, lite.
Nu måste jag jobba här, men underbart att ni lyssnade!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: harpisen

hahhaha du e så gullllllig..... ringde han upp?

2009-04-12 @ 12:23:18
Postat av: Carro

Lyckligtvis inte... hah. Eller olyckligtvis? Han kanske blev vred? Med all rätt isf, kanske, haha...

2009-04-22 @ 10:27:53
URL: http://dixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0