Idag kom grejerna från Asos!!

Det tog bara en dryg vecka ( vilket var snabbt tycker jag, med tanke på att de levereras från england), och storlekarna var lyckligtvis rätt. Lite märkligt bara att 8:orna passade sjukt bra, nästan lite för stora medans 6:an kändes större... fast den borde vara mindre. Skitsamma, jag är bara glad att jag kan få på mig kjolarna, att jag kan äta i dem utan att de spänner åt och sitta i dem utan att få bulldegs-magen allan. Tack Asos!
  Tårt-kalas i helgen! Alla som tackade ja kom, jag hade bannemig planerat helt felfritt så alla tårtorna gick nästan åt, men det räckte gott och väl till alla, och som jag förutspådde gick maräng-och hallonmoussetårtan åt fortast, så turligt nog hade jag bakat två av den. Alla verkade ha trevligt och jag fick vagnslaster med grejer till lägenheten, av mamma och anders fick jag mest grejer till balkongen. Helt underbart, min balkong kommer bli min lilla fristad nu. det kommer bli så jefla vackert. Jag älskar att fylla år för man får så mycket blommor. Jag älskar blommor, för ofta behövs inte mer än så för att piffa upp ett rum.

Kommentarer
Postat av: Emil

Det var GOTT.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0