Sådär!

Nu är det gjort! Beställt och klart från skottland!
Och ni ba: "vafan yrar hon om nu då".
Jo, det ska jag tala om.
Jag har beställt en pennkjol, en halsduk/scarve och en skottemössa (eller "tam hat") från skottland i mitt klanmönster. Vill ni se hur det ser ut, googla "tartan+keith+modern" and see for yourselves.
Det kommer bli så grymt snyggt.
Just nu är jag lagom snygg. Jag ligger sjuk och dan hemma i soffan, luktar svett och ser inte mycket ut för världen. Imorgon måste jag vara frisk dock. Ska på Andreas 40års-kryssning och festa loss hela natten lång. Jag och fröken Siri ska hitta på massvis av roliga bus.
Jag söker jobb. Ge mig ett jobb. Jag är hela tiden rätt nära att få jobb känner jag, den rekryteringsfirman jag har pratat med verkar aktiv, men hittils har det inte gett mig mycket. Måste vända mig till flera, men det tar så mycket tid och tid har jag alldeles för lite av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0