Liv

"Om du älskar mig så måste du uppdatera din blogg".
OK, doll (du vet vem du är), här kommer en liten upp!
Jobbar 7 dagar i veckan, har ständigt saker för mig efter jobbet, har precis blivit förkyld och är luspank. Just nu är livet mest slit och slit och överlevnad, fast ibland också kul och fest och fina vänner. Och på ett sätt känns det bra att ha mycket på agendan, då känner man ju att men lever för guds skull. Ännu har jag inte sprungit i väggen, har ju redan gjort det en gång i år, och vill inte lyckas med det ikväll igen.
  Igår var det kalajs på Gröna lund, avslutningsfesten med Hollywood-tema. Jag var en av två Uma Thurmans i Pulp Fiction, med vit skjorta, svart pennkjol, peruk och SmartCig i handen hela kvällen. Det var sjukt sjukt kul, alla var glada och fantastiska som vanligt, jag blev lite rörd och började nästan grina vid lite olika tillfällen, men det hör ju till avslutningen. Jag var tvungen att gå redan vid elva tyvärr, eftersom jag skulle upp sju imorse. Men det var stört kul. Bra anordnat och så, vi åkte limo från aquaria till Gröna Lund, och där fick vi gå på röda mattan medan teamcheferna var våra skrikande fans.
  Luspank, ja. Det kommer ju en lön nu på torsdag som är grovt efterlängtad. Funderar på att lägga ner en tusing på en kjol i mitt klanmönster. Vore coolt! Typ en lite kortare variant; jag tycker långa kjolar ser så grymt skumma ut.
  Vad ska jag skriva mer då? Det finns säkert en massa saker jag skulle kunna berätta men kommer inte på det just nu. Jo, Josefin fin fin åker snart. Det kommer bli tomt. Ett år utan att få sniffa i hennes hårbotten kommer att bli tufft.
  Försöker komma på nåt kul att skriva, nåt som ni kommer skratta åt. Men jag kan inte komma på något just nu. Har inte sprungit på några konstiga tanter eller virrat till det märkbart.
  Nu är min lunch slut.
 pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0