Utkast: Nu har ...

Nu har de lagt över 2 mans jobb på mig, och det är vanskligt av två anledningar:
1) jag är bara en person och dessutom ny; och
2) jag ska ju bannemig sluta snart, fattar de inte att jag inte är motiverad? Eller, förlåt, korrektion: jag MÅSTE sluta snart för de har gett mig FOTEN.
  Jag är liksom själv här de sista två timmarna om dagarna nu, och det inebär en jäävla massa extra jobb, det funkar liksom inte någonstans. INget blir reggat om inte jag är här känns det som, det känns som att hela det ansvaret är lämpat på mig. Som. Är. NY! Och. Dessutom. Saknar. Motivation. För. Att. Jag. Har. Fått. Sparken., Typ.
Eller OK, jag är jävligt orättvis nu, när jag säger att de har sparkat mig. Eller snarare, jag nervärderar mig själv, för det heter att jgg måste avgå eftersom att det går dåligt för oss i finanskrisen och det är faktiskt inte bara jag som måste gå, och det är jävligt logiskt eftersom att jag ahde jobbat i tre dagar bara när beslutet togs.

Kommentarer
Postat av: Thea

Jag tror du är den enda som lider av finanskrisen.. ^_^ Stackare..

2008-10-28 @ 08:52:26
URL: http://theah.blogg.se/
Postat av: Emil

Men sådär håller de ju alltid på där, fråga morsan.

Säljarna säljer, marknadsmänniskorna marknadsför och repan gör allt annat, typ.

Postat av: Cärrow

Chrillzors: NJa, sparken och sparken... jag hade egentligen en anställning på ett halvår i repan, men nu är en förkortad till en tre-fyra månader.

Thea: Haha. Ja. Och jag är oskcå den enda som typ itne är orolig alls heller. Av någon lusitg anledning.

Emzors: Emil :D HEJ! Jo, jag vet. Det är ju så det är. Men det känns så vidrigt bara när man inser hur mkt folk förväntar sig att man ska göra..

Pyss på er!!!

2008-10-29 @ 13:42:54
URL: http://dixy.blogg.se/
Postat av: Emil

Häll kaffe på dem.

Postat av: Carro

Chrillz: Det skulle jag också vilja veta.

Emz: Ja, det vore kanske en bra lösning! Vårt kaffe bör ju fungera frätande kan tyckas, eftersom att det är så jäävla äcklo.

2008-10-30 @ 12:59:41
URL: http://dixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0