Tandlekare

Jag hade väldigt trevligt idag hos tandläkaren, må jag säga. Fick beröm för mina fina tänder och jag hade inte ett endaste litet hål. Däremot fick jag inget bokmärke, vilket sög litegrann. Däremot fick jag betala 315 spänn för nöjet, vilket abslut inte var värt det. Ett jättetråkigt utlägg faktiskt. En halvtimma hos frisören hade varit trevligare. Men men. Min tandis var jättetrevlig och hon struntade i att ta bort tandsten eftersoma tt det skulle ha utökat kostnaderna ytterligare. Sedan talade hon om att de skulle flytta till mitt nästa besök. Jag blev såklart glad för deras skull eftersom att de nya lokalerna skulle vara mycket fräschare och antagligen roligare att gå till, men jävligt trist för mig som har gått till samma jävla tandläkarlokal i alla år och nu måste ställa mig in på att gå till en ny. Lokalen där jag har borrats och våndats i säkerligen sammanlagt flera timmar, kommer bli något annat nu. Men livet går ju vidare, så är det ju. kanske blir det bostad av de? Då tänker jag bo där.

Kommentarer
Postat av: Thea

Du, sammanlagt har jag borrats i DAGAR!

2008-10-15 @ 15:28:27
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0