Psykbryt

Jag har en vän som en gång fejkade ett psykbryt för att bli av med en kille. Hade hon dock mått som jag gjorde för fem minuter sedan hade hon inte behövt fejka. Jag blev helt nerringd av folk som hade ärenden som det inte stod i min makt att göra något åt, men de ville aldrig lägga på den jävla luren, för de hade ju "äntligen fått tag på någon". Så höll det på i en halvtimma, samt att jag satt och försökte få bukt med det jävla systemet som hade bestämt sig för att resolut inte fungera. Utöver det var det fullt med folk i repan som stod och hängde och snackade och jag hämtade precis en dubbel, extra stark espresso som jag ska svepa för att orka med det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0