Planering

OK, vi gör såhär.
  Jag har en massa grejer jag vill/måste göra. Jag vet inte hur jag ska göra och när jag ska börja, men vi gör såhär; jag skriver upp hela listan här så finns det iallafall nerskrivet
 
Vad jag vill/måste göra:
  • Skaffa ett nytt jobb. Och det innebär att jag a) måste lägga upp cv och ringa till massa massa massa bemanningsfirmor samt ha tid att träffa dessa, eller b) måste slänga in mig på diverse vikariepooler och därav även ta reda på hur det skall gå till.
  • Skaffa ett jävla gymkort. Ja, det är väl inte så svårt egentligen. jag binder upp mig för ett år, då kommer jag nog vara kvar här, men efter det får vi la se.
  • Resa till Australien och hälsa på min bäste vän Josefin som av någon lustig anledning bosatt sig där i ett år. Vad som saknas är väl pengar, resan skulle jag kunna slänga in nästan när som helst, bara jag har jobbat ihop en förmögenhet först.
  • Tågluffa i europa, och det tänkte jag göra nästa sommar. Måste hitta någon att resa med, samt planera in var jag ska och hur länge.
  • Hålla på med musiken. Och då har jag ju några lösa trådar som jag kan dra i men jag har ju ingen tid, alls, någonsin.
  • Långsiktligt: Hamna i göteborg på något sätt. Jag måste byta stad snart. Stockholm är så JÄVLA TRÅKIGT, och jag måste bo i en storstad, så enkelt är det. Eller man kanske skulle göra en helomvändning och flytta till en pyttestad istället? Bli byns snackis? Jag trivdes ju bättre på en liten skola än en stor! Fast nä. Jag är för bekväm av mig.

Så-rå. Då vet ni vad jag tänker göra framöver. Och i det ingår givetvis att shoppa massor och gå på coola klubbar. Hur ska jag ha rååååååd att leeva när jag har skaffat mig så djävla dyra vaanoor??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0