Om sömnprodukter

Nu har det ju snackats på radion och lite överallt om dessa nya typer av väckningsprodukter - det är kudden som ger ifrån sig ljus och det är mobilen som känner av när din kropp sovit klart och då väcker dig sakta och stilla med ett försynt litet ljud. Min fråga till er är då - när ska man använda dessa produkter? En väckarklocka som väcker en precis när kroppen tycker att man sovit klart går ju inte att använda på vardagar då man måste upp tidigare än vad som är mänskligt ändå - och inte heller på helgen, då man ju vill sova alldeles för länge och inte alls har någon lust att bli väckt klockan åtta eller kanske två om man har osis. Inte vet väl jag hur länge min kopp vill sova! Det är väl olika grejer som styr hur mycket man vill sova? Nä, det får DISS av mig!!!(!/" INGA CRAVINGS!


Kommentarer
Postat av: Emil Dickson

Huvudet på spiken, sis! =)

2008-10-02 @ 13:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0