Lägesrapport

Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag åt precis en mycket mysig lunch på mozarts med mina repankolleger bestående av pannkakor, som ju ör brukligt på en torsdag (Karin vågade sig på ärtsoppan också, men åt inte upp den). Vi flydde nämligen fältet när diskmaskinen pajade och simmade i mjölk och vatten, för det brukar ju i slutändan alltid bli vi som får fixa till det där. Så vi stack och satt och fnissade lite åt hur snopna de skulle bli, när de upptäckte att Mammorna/Vaktmästarna/Reparatörerna inte satt där för att ordna. Hehehe. Tji fick ni!
  Bra dag annars, det är lugnt och fint i repan och jag hinner precis det jag ska. Känns bra!
  Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0