Kontorsfasoner

Idag fick vi en massa härlig spännande frukt till jobbet! Det var mangosar, stenhårda ananaser, physialis (varav två iofs var genom-mögliga, jag fylldes med äckel), kiwisar, melon, ja, men det mesta du kan önska dig i fruktväg faktiskt. Det är sånt som förgyller ens vardag lite grann!
  Annat som förgyller ens vardag lite grann är när man träffar fina vänner och gör roliga saker. Som igår, när jag träffade Thea. Vi mös satan, åt jättegod Thea-lagad mat och sen gick vi på standup. Kul som alltid. Thea är ju insatt i stand-up kretsarna så det är alltid ett säker tkort att gå med henne. B l a uppträdde Johan Uddenberg, som är gammal kompis till min storebror. Han var helt stört rolig. Sen efteråt var jag ju tvungen att gå fram och säga hej. Det är väl en självklarhet at man går fram och säger hej till en som retade en tills man började gråta när man var liten knodd.
  Varje gång jag springer in i gamla klassisar och kompisar till bror min så reagerar alla på hur stor jag har blivit. Men det rä väl för fan självklart? Man kan ju inte vara en liten späd tolvåring hela livet. Vad jag tror att de egentligen menar är att jag blivit någon de faktiskt skulle kunna tända lite på. Det måste vara en helt sjuk känsla.

Kommentarer
Postat av: Thea

Det var jättefint att se dig igår!!! Och du, ny plan för fredag! Kulturhusnatten, klubb Sunkit kommer köra där. Jag måste dit, och DU ska med!!! =D

2008-10-15 @ 12:36:38
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0