I helgen

Poo!
  Såhär är det: Idag tänker jag äta två krämbullar, det har jag bestämt.
  Idag fick jag nya arbetsuppgifter. Yippi! Fast jag blev inte av med några av mina gamla arbetsuppgifter. Poo. Känns sådär, om jag får säga det själv.
  Min restrerade vecka ser ut såhär:
  Idag efter jobbet ska jag klippa luggen, den blev för lång sist.
  Imorgon får jag sovmorgon till halv tie och slutar ju jobbet två. Wee. Sen ska jag möta upp mamsen och mormor och brushan för vi ska hitta på nåt bus alla fyra. Det blir sköj! Efter det blir det middag hema hos morsan och sen vet jag inte vad jag ska hitt på. Kanske blir ace <3 stash på allhuset, men jag har inte bestämt mig ännu.
  På lördag ska jag ha filminspelning med en gammal kompis som gör amatör-komedi till en filmtävling. Kul! Det kommer pågå mellan 9-12 på förmiddagen, så det blir tidigt. Men det är bra, då har jag ju hela dagen sen till att göra något. Klacka om mina favoritstövlar t ex, fast det är så tråkigt. Sen ska jag vara hos farsan klockan sex på middag, och efter det ska jag till operaterassen för där är det halloweenkalajs. Jag har en schysst skelettdräkt som jag ska ha på mig. Förhoppningsvis blir det sent.
  På söndagen ska jag ha inspelning igen, samma tid 9-12 . Sen på dagen har jag inga planer och på kvällen ska jag se magikern Julien på Gröna-Lundsteatern. Gratis är gott! Nä, men inget är väl bättre än lite magi på en ruskig höst-söndag. Magiker får man aldrig nog av. Eller jo, förresten, man kan få jävligt mycket nog av magiker. Udda släkte, det där.
  Men jag har ingen att gå med faktiskt! Så om någon kan: Det är klockan 19:00 på gröna lundsteatern, så bara hojta till om du kan. En person har jag sagt att jag ska ta med mig. Försten till kvarn ;) det är givetvis gratis.
  Det värsta är dock att jag har en obehaglig känsla av att jag har något planerat då som jag har glömt. Jag är bombis på det t o m. Så om någon kommer på att jag har lovat bort mig på söndag då, så kan jag inte, för jag ska på magishow. Så. Bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0