hola!

Idag är det måndag.

Nej, idag är det verkligen måndag. Det märks, på alla sätt och vis tycker jag. Alla är lite sega, trötta, irriterade nästan, inklusive jag själv. Allt går liksom snett, allt tar lite längre tid att genomföra och något måste gå fel. Tur att klockan är fem och jag får gå hem nu.

Min helg i korta drag:
  Fredag: Möta upp Mimmi efter jobbet, fika och shoppa, åka hem till Thea och göra sig fin, gå till Kulturhusnatten till stängningen klockan ett och efter det nattakäka lite med Thea innan sängdags.
  Lördag: Åka sig hemåt, vila, gå på släktkalas då minstingkusinen på mammas sida fyllt myndig. Hemma vid två.
  Söndag: Ytterst motvilligt städa, göra sig fin, gå på ytterligare ett släktkalas med släkt på mammas karls sida, åka hem. Kolla på TV. Sova.

Och här är vi nu.
Hur var er helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0