Fredag!

Yeeess det är fredag! Jag vaknade idag och det kändes i hela kroppen. Jag satte på min nya skiva med orientalisk Bhangra-musik och diggade till det medan jag slänge på mig dagens utpass (jag tänker from nu säga "utpass" när jag menar "outfit", då jag är allergisk mot senast nämnda uttryck). Jag slängde i mig en macka jättesnabbt då jag fick lite bråttom för att jag var tvungen att krama på mamma ganska länge. Lilla mamma.
  Jag såg ju brorsans spelning på mosebacke igår. Fy fan vad bra de var! Sound of trains and aeroplanes heter bandet som ni alla måste lyssna på! Brush kan säkert länka till myspace-sidan i kommentarsfältet ;)
  Det var iallfall en fantastisk kväll med bra musik, trevliga människor (nya basisten är sjukt trevlig och duktig), släkt (kusin-anki var där, det var kul! Vi planerade in en dag då vi ska mysa hela dagen, sen ska hon ta med mig till ett "riktigt" ställe. haha) och vänner. Tack tack!
  Den här helgen är ju jag ledig. Helt ledig! Jag har inte en enda grej inplanerad och det känns fab! Eller jo, vi har ju släktfejden p söndag (som krockar med grönan-pryl, det var synd). Men det är rätt sweet. Då spelar alla golf (utom jag), och sen äter vi gott och dricker. Det känns som ett faboulous sätt att avsluta helgen faktiskt!
  Jag mår bra idag! Sjukt bra faktiskt! Kan bero på mitt efter-frukost-mellis bestående av Brämhults Jordgubb-Lime och 70% choklad. "choklad på morgonen?" tänker ni. Ja, men det är väl OK... eftersom att den är så mörk.

Kommentarer
Postat av: Emil

SOUND, inte sounds, carro =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0