Aj aj aj.

Jag har träningsvärk i hela jäävla kroppen och inte en aning om varför. men soft ändå. Muckler. Kan jag ha typ legat och spänt mig i sömnen?
  mer då? Tisdag, lugn dag på jobbet. Har glömt lurre så jag får köpa nåt på konsum. Jag måste spara in på di där små onödiga utgifterna (typ mat), för jag måste kika in på Gina tricot och Indiska efter jobbet; råkade se att de fått in en del godbitar. Så! Nog om det. Jag tänkte skriva nåt annat, vad var det? Jag mår bra i övrigt, typ. Idag har båda kopiatorerna krånglat och vi fick in en extremt snygg reparatör som vi ville flörta ohämmat med; men så kunde han ju tappa fokus då och då skulle ju de där jäävla apparaterna fortsätta vara olydiga, så det gick ju snett.
  Annars fanns det itne mkt mer att berätta. Efter shoppingen ska jag antagligen möta upp Thea (right?) för att se pöjkera i First We Take Berlin som lirar... nånstans. Sen imorgon ska jag och mamma på middag hos farmor, på torsdag är det inflyttningsmingel på pappas nya kontor, på fredag ska jag hänga med Ella och snygga brudarna, vi ska dricka vin och dansa satan på Fasching, på lördag ska jag kanske hänga med min kusin, hur som helst vill jag till forum nacka för de har ju premiär då, sen ska jag ut på kvällen har jag tänkt fast jag vet inte riktigt hur det blir; missade att skriva upp vad jag planerat. Aj då. Så är typ hela min helg, det händer typ tusen grejer och llt har jag ba "men visst! Jag hänkar!" och så har jag itne skrivit upp nåt så nu lär ju inget bli av ändå.  Sen på söndag ska jag på prod.möte med min gamla käre vän Malin och sen ska jag bara tjilla. Så ser min vecka ut. Och er?
Pusselipusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0