Åh!

Hej, Theä, Chrillzors och EmPem! Vad fina ni är som kommenterar. Blev glad när jag såg att det var TRE kommentarer på mitt lilla inlägg. Tihi.
  Idag känns det bättre iaf. Jag vaknade på rätt sida imorse och jag pallade med trycket och vi fixade alla uppgifterna som skulle fixas. Så det känns bra. Idag är det bra. Men det värsta är ju just det; man har sjukt mycket att göra i övrigt och sen vet man aldrig när det ringer nån dåre som håller kvar en i telefon en halvtimme utan att förstå att man har bättre saker för sig.
  Och om mitt jobb: Jag vet ärligt inte hur länge jag ska vara kvar här i repan. Verkar som om min chef vill ha mig här november ut, men jag har redan fått andra jobberbjudanden här på kontoret som konferensvärdinna. Det blir ju sköj!
  Annars då? Oviktigt: Jag ahr köpt hudvårdsprodukter för fejjan på apoteket. Glamouröst så det förslår. Men jag ahr så extremt torr hud fick ajg veta på skönhetsmässan i söndags så jag var tvungen att dra till med något drastiskt. Och visst, det känns mjukare redan. Sen hittade jag min "face splash" från Make Up Store också, den funkar riktigt bra.
  Igår shoppade jag toppar på rean. Jag var verkligen ute efter det när jag spatserade på stan igår med en bestämd min: "Jag ska ha toppar". Och visst hittade jag toppar. De kanske inte var kanonsnygga direkt men bra nära. Och bekväma. Toppar som funkar för en dag på jobbet, helt enkelt. Mission accomplished!
  Puss på er, iallafall.

Kommentarer
Postat av: Thea

Ja men det kanske är dags för dig att kommentera tillbaka........?

2008-10-29 @ 14:27:13
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0