Rolig grej!!!!

Om ni inte sett detta innan, måste ni se det nu. Jag rös ända ner i märgen. När ni ändå är inne på youtube, passa på att kolla in lite Stones live också. Lova mig att sen köra en tyst minut för Freddie Mercury! Han är värd alla tysta minuter i världen för alla minuter han förgyllt med sin oerhörda röst.

Annars har jag kommit på en helt oslagbart rolig grej!
Jag kom häromdagen att tänka på talesättet att "ta seden dit man kommer".
Om man byter ut endast en bokstav:
"Ta säden dit man kommer"
och om man översätter til tvättäkta svengelska:
"take the seed where you come (cum)".
Heheheheh. Fattade ni från början att det skulle vara något snuskigt? Om ni trodde det, säg "tuppenja!"

Kommentarer
Postat av: Thea

Men 'ta säden' har jag sagt i flera år!

Kom igen nu, snabba på tänket!!!

2008-11-21 @ 12:32:20
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0