Nej, Thea!

Jag kommer inte att vara borta mer än en månad fösstår du. Men hela Januari är jag puts väck! Så djefla skönt.





Sen vill jag att ni tittar på den här bilden. mannen till höger, Anders Bagge, medlem i Idol-juryn. Ser ni hur hans ser ut som en tysk trädgårdstomte? Ögon som ter sig ihåliga, läppar som är obehagligt rosa och plutar lite sådär som sagofigurer ter sig göra, ja, hela hans runda huvudform.
  Sen har jag så svårt att bestämma vad han uttrycker. Ilska, som rynkan över näsan antyder? Bekymmer, som rynkan i pannan får det att verka som, eller kanske ren trulighet, som ni kanske ser om ni kikar på munnen och de vagt uppblåsta kinderna. Allt det här ser jag, men även tomhet. Tomhet i ögonen. Kan ni få ihop det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0