min lycka är gjord


hallå på er! Idag är det verligen, verkligen fredag. Det känns i hela kroppen tycker jag. Huhuhu! Det ska göras en ny SATC-film (sex and the dity, för alla icke-insatta). Då kan man ju tycka att det känns lite krystat osv. Lite för mycket. Många tycker säkert att de tar det för långt.
  Jag är inte en av dem! För mig för de gärna göra uppföljare på uppföljare, ta konceptet hur långt som helst. För jag älskar det. Jag kommer aldrig att tröttna, på mina kvinnor i SATC. Bara de inte ställer till det för mycket för Carrie och John (mr. Big, för alla icke-insatta). Då blir jag lite besviken. Vore kul om de kunde tänka om och liksom ta upp något lite nyare ämne.
  Men som sagt, freadg det är glad stämning på kontoret och vi repantjejer har fått en exklusiv lunchinbjudan med de "stora grabbarna". Känns bra!
  Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0