Lundby - sveriges hemligaste stadsdelsförvaltning

I mitt jobb behöver jag ofta hitta adresser och företag på internet. Detta för att de fakturor och bekräftelser vi skickar ut ska hamna rätt. Det förstår ni va? Inget konstigt med det.
  Vanligtvis när man ska hitta en adress till en stadsdelsförvaltning, blir man överöst med information. Det burkar finnas kanske 10 st i systemet som heter samma sak och man blir alldeles gråhårig. Men så idag skulle jag regga några från Lundbys Stadsdelsförvaltning på Omsorgsavdelningen. Hittar INGENTING. Det finns i stort sett ingen info på nätet någonstans om den här SDF:en, och när jag hittar det så är det oftast typ märkliga små avdelningar som ser helt mysko ut, och ingen av adresserna står på "lundby". Kan man ens bo där, tänker jag? Jag får skriva vad jag tror är en s.k. "hittepåadress" och hålla god min helt enkelt. Jag kommer att svära när bekräftelser och fakturor återsändes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0