Klart!

Nu är det bokat och klart! All set! Jag ska alltså åka till Au-fucking-stralien den 26 december, och vara borta en månad. Jag vet inte om ni fattar hur stort det här är för mig. Jag grinar nästan av lycka. Det kommer att vara sommar i Australien då. Och jag är så jävla glad att jag slipper typ den mörkaste månaden i sverige. Jag säger inte det för att "in-your-face":a er för att ni kommer vara här då, et är säkert supermysigt, men jag behöver verkligen detta. Ngt att se fram emot. Livet blev just 2000 ggr roligare.

Kommentarer
Postat av: Thea

Mycket bra beslut att fly i januari. Skulle jag också vilja göra. Fast jag klarar inte av värme, så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.

Du kommer få det lovely...

2008-11-17 @ 09:12:40
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0