Idag jobbar jag i slow-mo

Jag är sjukt trött idag. Jag var uppe till halv ett och kollade på "fyra nyanser av brunt". Den kommer jag definitivt att se om, ett mästerverk utan like! Vilka skildringar, vilka karaktärer... det kändes både uttänkt och spontant på samma gång. Grymt! Så. Detta om detta.
  Imorgon köper jag biljett till Aussie. Hoppas som fan att inte flygbolaget konkar bara, man vet ju fan aldrig. Men det gör jag. Fan vad överraskade alla ska bli när jag åker, det är inte många som vet att jag drar!

Kommentarer
Postat av: Thea

Tack doll.. Men det fan, jag mår sjukt illa av plåstret.. Känns inte alls kul.

Fast, jag älskar ju att röka.. Det är ju bland det bästa jag vet. Men det blir nog bra om jag slipper det.



Ang. ditt inlägg: Du kommer väll tillbaka........?

2008-11-12 @ 13:52:32
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0