hello

OK, min helg i korta drag: Fredag, träffade mamma, mormor, storebror, fikade, myste, åt middag, sen ut en sväng med sweet Ania. Vi hamnade på Patricks och sedan Umbra.
  Lördag, filminspelning från 9-14 med Maaalin, eller "Mäl", åkte sen hem till papi, åt middag där med lite släkt till Jeanette, sen halloweenfest på Operaterassen.
  Söndag mysa, sen träffa sweet sweet Thea och se Julien Magic Show på GrönaLunds-teatern, klassisk trollerishow. Mycket bra. Sen var det nätverksträff på Pelikan, med Pseudogänget. Kul som fan. Sen åkte jag hem. Var hemma vid ett och hade glömt mina nycklar så pabi fick öppna för mig. Micket snellt. Ja. Typ så. Då var det klart.
  Idag är jag tröttare än någonsin, typ. Min hjärna känns som ett segt slem och allt är bara ett gegg. Jag gör allt 20 ggr långsammare och måste typ tänka efter jättelänge och bla bla bla. Ser ni? Jag kan inte ens få till ett vettigt jävla inlägg! Hur osoft är inte det??!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0