Hej mina vänner (& alla jag inte känner)

Igår var jag jättetrött. Jag har sovit för lite. men det är så himlans tråkigt att sova tycker jag!
Jag hade en helt fab helg faktiskt. Så jäävla bra helg. Ville bara tala om det.
Bla bla bla jag är på jobbet ochjag skriver fast jag inte har något att berätta (egentligen kanske jag har det, men... äh, vi väntar med det).
Jag har betalat för min Aussiebiljett! Den är köpt och klar och visumet är klart och jag planerar redan packning etc.
1) jag kommer få vara borta under mörka januari månad; vara i värme och ljus i solksken, bland härliga aussies och inte kalla svenskar. (Alla är inte kalla förstås, men många. Tänk: Rusningstrafik).
2) Jag kommer få träffa mitt livs kärlek; Josefin-fin-fin! Vi har ju inte setts på en? två? månader nu, och saknaden är hyfsat outhärdlig.
Måste göra innan avresa:
1. Ta vaccin
2. Gå småkryps-terapi
3. Kolla upp Skype
4. Skaffa resdagbok
Bla nbla bla nu måste jag jobba PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0