Fredagsklant.

Iadg har jag:
  Missat att maila ut "ny" version av fredagsprotokollet, så Maria fick aldrig ta sin punkt. Skäms något oerhört för detta. Hoppas hon inte blev ledsen på mig.
  Missat att skicka Taylor's post (men hur lätt var det att komma ihåg? Vi kunde ju inte få iväg vår post pga för lågt porto, så hur skulle jag kunnat komma håg deras osv osv)
  Misslyckats med min tidrapportering bla bla


 Jag känner att det är en SÅN eftermiddag. En lite stapplig eftermiddag. Ni vet, en eftermiddag när man är lite socialt efterbliven och så; inte fattar när nån säger hej till mig och inte personen bakom, säger fel sak vid fel tillfälle, inte får till några schyssta cathphrases, utan blir den här "ja, haha", typen. Usch. Känns ej okej. Vad gör man åt det? Kan ni tala om det för mig?

Kommentarer
Postat av: Thea

Åh tack! Ja, jag kände att jag var tvungen att få ur mig lite om VÅR situation..



Weiiweii, satc again!! ^_^

2008-11-08 @ 13:18:29
URL: http://theah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0