Det finns hopp!

Nyss ringde en kille osm hade samma problem som "tyrannen" som fick mig att börja grina lite iförrgår. inte fan brusade han upp! Det hördes på honom emellanåt att han var irriterad och ville ha sina pengar, men han riktade den ilskan åt ett annat håll. Bra där! Sen var han väldigt roligt och skojade om att en kontaktperson hos oss varit svår att få tag på, "som Mållgan ungefär". Då skrattade jag och han skrattade och det var liksom bra. We came to an understanding. Så! Så gör man. Alla måste lära sig det. Jag ska viga mitt liv åt att lära alla det.
Ikväll: "Audition" (jag har redan en plats i pjäsen men vi vet ännu inte vilken roll jag ska ha. Så nu ska vi ta reda på det!), på Münchenbryggeriet, sedan tänkte jag att jag skulle kanske kolla på kussen som uppträder ikväll (en anledning att sneaka in på favoritstället Rytmus). Så! Så ser min kväll ut. Plus en tvätt också! Just det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0