What's up?

Vad fan ska man svara när någon säger "what's up"? Jag fattar aldrig om det betyder "Hur är läget", "Vad gör du", eller "vad händer". Alltid när någon frågar ler jag lite nervöst och mumlar något. Typ "mmrmmruuuhr hur är det med dig?". "Hur är det med dig" är en väldigt bra fras. Kan användas på ett antal olika sätt. Både om man är den som frågar först, och om någon redan har frågat. Är man osäker på om personen frågade hur läget är, kan man således ALLTID säga "hur är det med dig".
  Igår var det kick-off på grönan. Så jävla kul. Alla var fulla och glada och det spelades och åktes och käkades och kräktes säkert i nån buske och så dansades det osv. Jag höll mig på en jävligt bra nivå vilket är underligt med tanke på att jag alltid blir jättedyng på grönankvällar. Så idag mår jag OK. Har väl inte sovit överdrivet mycket precis men jag ska ju heller inte göra något produkivt idag.
  Just det, jag höll på att missa sista bussen igår. Det hade varit jävligt klantigt. Jag blir tidsoptimist på fyllan.

Kommentarer
Postat av: Emil Dickson

HAHAHAHAHA!
Huvet på spiken med "what's up", syrran =)
Helt rätt.

2008-05-07 @ 14:16:46
URL: http://bajs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0