Vi tar upp det här nu igen...

...med att vara brudig. Jag gillar ju att vara brudig också. Jag älskar smink, kläder, skor osv, jag älskar att pyssla med mitt utseende och jag älskar att snacka strunt och killar och typ naglar i tre timmar. Samtidigt har jag ingen simultanförmåga, jag rapar högt som fan, jag är högljudd och skränig, jag skämtar om opassande saker osv. Jag kanske är trög som inte fattat detta förräns nu - men man kan väl fan pussla ihop sin definition av sitt kön hur man vill? Jag är kvinna, för jag har en köttgrotta mellan benen. Alltså - genetiskt sett - jag är kvinna. Det är egentligen det enda man kan säga rakt av. Sedan vilka andra egenskaper man vill adoptera som anses typiska för ens kön - det är upp till en själv. Hajar ni grejen?
  Jag gillar att prata om kön, och könsskillnader och så. Det kanske märks. Hehe
  Idag var jag på den där butiken på drottninggatan som säjler lite arabiska, orientaliska grejer. Fan vad snygga grejer det finns där! Vet ni vilken jag menar? Drottninggatan, nära Olof Palmes gata. Där. Man går ner för en trappa. Jag köpte två kuddfodral (skiiitsnygga) och två lampor, allt i rött och guld. Sedan fick jag med en lotus-rökelse också. Det blev 700 pixeluringar, men det var värt varende krona. Så jefla snyggt.
  Sen vill jag säga hej till min lilla Thea :) Jag är så glad att du finns i mitt liv, Thea. Det betyder oändligt mycket för mig att du finns här. Du är så härlig, vacker och klok och det är bara så jävla kul att träffa dig. PUSS på dig min lilla lotusblomma!
http://theah.blogg.se/ här är hennes blogghgh

Jag har förresten en rolig anekdot från när jag var ett litet barn som har att göra med det som jag har pratat lite om här; när jag var ca 2 så ville två äldre kompisar till mig leka docka med mig. De försökte få på mig dockkläder och lägga mig i en dockvagn. Det hela slutade med att de inte vågade åka hem till oss på en vecka för att jag blev så förbannad och skrek och försökte slåss och ha mig. Det ni! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0