Ute igår. Igen.

Fyfan. Jag och Jossi festade loss igår. Vi förade lite hemma hos henne och fortsatte till Harry B James. Vi började dock rätt så tidigt så vi var ju klara redan halv tolv. När de andra anlände till Harrys var vi redan helt slut och gick och fyllekäkade lite, haha... vet ni vad jag fyllekäkade igår? Tror knappast det kan klassas som fyllekäk; en Snack Wrap och en bönsallad! En bönsallad..! Vem fan käkar bönsallad på fyllan? Vem fan käkar bönsallad överhuvudtaget? Det är inte ens särskilt gott med bönsallad!
  Det var jävligt trist på harrys faktiskt. När jag och Jos kom dit var matchen på och ingen jävla musik var det heller. När blev det ett sport-hak? Det ska ju fan vara ett jävla rock-hak! Sen när började rockers gilla sport? Aja, det sjukaste hände iallafall. Vi hade suttit på Harrys i, vadå, en timme, och så kommer det fram en kvinna till oss, som sätter sig. Presenterar sig inte utan börjar bara prata med oss om hur rara och vackra vi är och vad hon gjort på kvällen osv, och så pekar hon på sin scarf och säger något, men sen börjar hon gå igång på att vi tre ska åka tillsammans till Warzsawa! Och det heter att "och vi ska bo på fienaste håtellen du viet, dricka champagne du viet, jag ska skydda ier, jag ska vara som ieran mama! Du viet." Hon håller låda i cirka 15 minuter tills Josefin lyckas lirka bort henne genom att säga som det var: vi litade inte på ett ord hon sade. Man fattar ju direkt att "fienaste håtellen" snabbt byts ut mot en skitig lägenhet, att våra pass plötsligt försvinner och vi fastnar i trafficking-härvan. Att ha varit så nära, att någon faktiskt har försökt styra in en i det där känns helt sjukt. "Ieran mama", man ba, tjena, bordellmama eller vadå? Skitläbbigt! Fatta om vi varit helt puckade båda två och följt med! Ajöss och bye-bye, ses i aids-klubben säger jag bara. Jag blir helt gråtfärdig av tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0