Tisdag 13/5-08

Nej, jag kom inte på någon fyndigare rubrik, hur mycket jag än försökte.
  Jag är sjuk. Igen. Men den här gången vägrar jag stanna hemma. Jag har helt enkelt inte råd att vara sjuk hela tiden.
  Ska till läkaren imorgon och kolla om det är något fel på mig. Om jag har någon konstig sjukdom. Hoppas det, för då kan jag ju bli av med den och slippa det här. Ända sedan slutet av december har jag blivit sjuk minst ett par gånger i månaden, varit trött och hängig mest hela tiden och emellanåt väl mått sisådär psykiskt. Jag orkar knappast göra någonting och det tär på mig. Så fort jag orkar pallra mig ut och ta en öl, vilket jag allt som oftast TVINGAR mig själv till, så får jag ångra det flera dagar efteråt. Jag orkar aldrig hitta på något på dagarna på helgerna utan är bara hemma och ugglar. Varför kan inte helgerna vara som när man var liten? När man vaknade tidigt, åkte till Nacka Forum varje lördag och var igång hela dagen och gjorde en massa grejer? Jag saknar det! Jag vill göra saker på helgerna, inte bara sova! Jag vill gå på museum och gå på stan och göra utflykter och så. Men jag är för trött. För seg. Orkar aldrig nu. Det sög faktiskt.
  Sådär, ett klagoinlägg. Jävligt skönt att bli av med lite skit.
  Jag är inte jättestolt över mig själv just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0