SANNNNNNNNOSIJOAN

Jag dör om jag inte får skriva av mig nu. Jag vet inte om det är kaffet, men jag är så otroligt skakis och lite kallsvettig. Jag tänker på en person, en hane. Jättejobbigt. Han har liksom invaderat min skalle och det ilar till i hela kroppen när jag föreställer mig hans ansikte. Han är sjukt söt och jag vill jättegärna... ja. Alltså. Du viet. Jag har blivit som besatt av tanken. Han har ingen aning om det här gissar jag, men jag har fått små aningar om att han kanske vill... lite samma sak... som jag.
  Undrar om det är så man behöver en viss dos uppmärksamhet från könet man attraheras till. Undrar om det är så att om man inte får den uppmärksamhet man vill ha så blir man lite tokig till slut, och frustrationen tar över. Jag är sjukt frustrerad. 20 år och sexuellt frustrerad. Man tackar och bockar!
  Skönt att få skriva av sig lite. Tack, den som uppfan bloggen! Plus att min blogg hjälpte mig idag med den där lönegrejen. Tack vare min blogg vet jag exakt vilka datum jag jobbade. Bra vad?
  IUIU(QEYQB/&FH)/#(&%986597/)%¤ HAN ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA SÖT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0