OK, vi gör så här

Min helg i korta drag:
I fredags gick jag till grönan efter jobbet och störde Fia lite. Sen träffades jag och Jossi hemma hos mig och drack jordgubbsvin, efter att ha kämpat med att få av korken i en halvtimme. Sen drog vi till 90's, sen drog vi hem.
  I lördags var det parkhäng på djurgården. Thea kom dit. Sen hängde jag med Thea väldigt länge. Det var fanimig underbart. Sen drog jag och Jossi på fest hos Jonathan Kärre. Det var nice! Han hade köpt en massa öl och sådär. Jag sov kvar där.
  I söndags var jag på grönan, jag fick bjuda dit lite polare. Sen drack jag öl efteråt. Tog sista bussen hem.
  I måndags var jag sjuk, sjuk, sjuk. Sen fyllde mamma år. Jag o bror min köpte en hårprodukt till henne från Tigi som vi hoppas att hon ska gilla. Jag sov där.
  I går åkte jag hem till pappa efter jobbet. Jag postade även tack-korten till de som medverkade på mitt 20-årskalas. Vilken jefla pärs det är att skriva tackkort! Vilken jääävla tid det tar! Det var fruktansvärt. Jag ska bannemig börja använda min adressbok, jag börjar förstå att de är användbara. Sen åt jag och pappa god middag tillsammans, sen kollade vi en Beck. Det var mysigt.
  Jag ska till doktorn i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0