Nu får ni hjälpa mig även om ni inte känner mig

Jag ska köpa en sängstomme, och jag har hittat några kandidater som jag tycker är helt OK. Den understa är dyrast och ny från IKEA medans resten kommer från Blocket. Bilderna är inte i ngn spec. ordning, och jag vill att du ska tala om för mig vilken som är snyggast. Jag tycker väl att alla är helt OK men behöver en utomstående part som dömer i det hela. Hjälp, säger jag bara. I övrigt har jag orientaliska färger i mitt rum; guld, svart, rött och vitt. De flesta av mina andra möbler är i färgen "Svartbrun", samma som den från IKEA, det är alltså en blandning mellan svart och brun och det är en färg som IKEA har hittat på.





image6image7image8image5

image4

Kommentarer
Postat av: Emil Dickson

Den:
http://dixy.blogg.se/images/7791680296_1211796150.jpg

end of discussion.

2008-05-26 @ 14:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0