Nej

Den sängen som ni alla två röstade på fanns inte kvar hos fröken som blockade ut den. Satan. Ja ja. Nu tar jag den från IKEA för det var skitläskigt att ringa på annons. Ska aldrig göra om det. Hör ni det!? ALDRIG!
  Idag tog jag mig från sängen till kontorsstolen på en timme. Jag har inte duschat och jag har inte riktigt vaknat. Nu ska jag ta tag i mig själv. Mitt nya projekt: Operation Stop Snoozing.
  Jag har kommit på det. Jag vill ha ett koncept till den här bloggen, annars blir det så kletigt. Jag ska starta en massa projekt och så får ni veta hur det går. Som med Operation BLack Coffee där jag skulle lära mig att dricka kaffe utan mjölk. Det gick bra. Tog en vecka ungefär, sen hade jag lärt mig. Men jävlar vad det grimaserades där i början! Hihi. Ja jävlar.


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas du får en jättefin dag!

//Natalie B

2008-05-28 @ 09:38:56
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Caroline

Hå hå! Vad gullig du är. Tack detsamma!
/Dickson

2008-05-28 @ 13:06:39
URL: http://dixy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0