Läppglans

Jag har införskaffat ett s k "Plumping Gloss" som ska göra att läpparna sväller. Kan behövas för fröken Tunnläpp! Men det som händer är mest att det sticks och pirrar och gör rätt så jävla ont i läppen och så blir de knallröda. Så mkt större vet jag inte om jag vill gå med på att de blir. Hrmf! Jag gillar dock doften. "Lip Injection" från "Too faced" är det jag använder. Doften innebär någon slags nostalgi för mig, något i min barndom luktade såhär men jag kan inte placera vad. Jobbigt värre. Jaja. Efter några behandlingar med "Lip Injection" kanske jag ser ut som en annan silikonläpp.
  Nu blir det kick-off på grönan. Sweet! Jag kommer nog bli full kanske. Eventuellt. Men de tkommer iaf bli karuseller och 5-kamp och fan och hans moster så det lär ju bli kul i vilket fall.
  Ses på stan, gullungar!!!!! TiHihihi FnIzzZZzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0