Kort grej:

Bara en kort notering, eller fundering, sen måste jag jobba.
  Vad är den utmärkande stilen för 00-talet? På 70-talet hade man utsvängda jeans, på 80-talet axelvaddar, på 90-talet magtröjor och dyl, vad är det som man kommer minnas med fasa från 00-talet? Kommer ni på något? Kanske är det något man kommer på i efterhand, vad vet jag. När man blickar tillbaka, ser bilder. Eller har vi helt enkelt använt allt konstigt nu? Kommer vi kanske tänka tillbaka på 00-talet som ett vakuum, när det absolut inte hände något nämnvärt vare sig stilmässigt eller musikmässigt? Kanske är det för att det finns så många stilar nu, så många trender. Kanske är det för att vi alltid ska envisas med att ta tillbaka gamla stilar. Vad vet jag? Inget alls, det är därför du ska hjälpa till och tala om det här för mig!

Kommentarer
Postat av: Diamond T

EMO!!!

2008-05-22 @ 14:41:29
URL: http://theah.blogg.se
Postat av: Caroline

Jutte, det var väl vi som diskuterade detta va? Men alltså det är ju ändå inte mode. Alla ser ju inte ut så. Alla hade axelvaddar på 80-talet!

2008-05-22 @ 14:59:56
URL: http://dixy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0