Jaha, så var den helgen över

Hej svejs! Min helg har varit bra och nästan gått helt planenligt. Det blev en relativt lugn helg, vilket var skönt.
  Jag ska till IKEA med pappa imorgon och köpa lite möbler och sådär (som man ju brukar på IKEA). Det blir nog kul, eller så. Idag är jajg pigg och mår bra. Har nästan inte druckit en droppe i helgen vilket har varit oerhört skönt. Jag har myst mycket med familjen, är glad att det blev av med Sofia, Helena, Stefan och Jonas samt respektive och alla barnen i lördags, det betydde mycket. Jag ska skriva lite mer om det sedan men känner mig lite pressad, måste börja jobba lite nu. Men det var även guld att träffa kära Thea i lördags, fan, vi har alltid så kul. Det är så mysigt att träffa Thea, stunder jag alltid uppskattar.
  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0