Jag MÅSTE bara!

Jag måste få skriva av mig lite för jag längtar hem så! Jag längtar hem till mitt rum för jag har gjort så himlans fint där! Det är inget skämt. Ett tag, när jag hade den förra möbleringen, ville jag inget hellre än att typ Äntligen Hemma skulle komma dit och göra sådär snorfint. Men det behövs ju inte nu. Det har jag fixat så fint alldeles själv! Det är vekrligen helt sinnes. Jag överdriver inte. Allt går i mörkrött, guld, svart, vitt, en stänk av beige och någon detalj i sotig silver. Det enda jag saknar nu är sängstomme, gardiner och kanske ett tygstycke över sängen. Sedan behöver spegeln, två hyllor, en ram, gardinstång och en krok skruvas upp och sedan är det fanimig fulländat. Sen lämnar jag aldrig rummet. Kom gärna och hälsa på, jag kommer inte att låsa. Jag kommer bara aldrig att lämna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0