Jag luktar fortfarande konstigt.

Jag känner det. Visst mår man inte så bra, när man luktar konstigt? Det gör jag. Usch. Jag tycker synd om alla som ska trängas med mig på tuben i rusningen sen. Om ni råkar sätta er brevid någon som luktar lite ammoniak, så är det jag. OK, nu har jag avslöjat att jag luktar lite ammoniak. Det tänkte jag egentligen inte göra. Men det bjöd jag på. Jag är så jävla ödmjuk, jag! Jaja. Nänä. I övrigt har jag inte så mycket att rapportera just nu. Jag har tråkigt och jag är trött. Jag vill hem.
  Kul grej: Jag blödde näsblod i taxin, haha! Igår alltså. På väg hem. Jag smetade ut det lite och tog ett kort när jag hade blod i ansiktet och på fingret. Nej usch, så äckligt. Men allvarligt, jag hatar näsblod. Det är vidrigt. Det blöder utan att göra ont någonstans, och man kan heller inte lokalisera var blodet kommer ifrån. Jag kräver ett distinkt sår för att vara nöjd! Nej fy.
  Vet ni, jag börjar gilla min blogg nu. Gjorde inte det förut, gör det nu. Jag kan själv småfnissa lite när jag skriver och det är väl ett gott tecken? Eller? Kanske ska jag börja marknadsföra den lite... Måste väl pyssla lite med designen först. Eller, äh. Petitesser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0